måndag 7 april 2008

Sedan kan man 'shop til you drop'

Sedan kan man 'shop til you drop', dricka vin mitt på dagen och glädjas över att blomsterparaden ställdes in i går när jag var tvungen att gå tillbaka för att jag blev sjöblöt.

Jag ska dessutom aldrig mera saga att ingen flirtar med mig, det ar ju bara det att jag inte begriper. Blomsterparaden blev installd igar pa grund av ett osregn utan dess like, i dag gick den av stapeln och jag var dar efter en lyxig shopping. Dar fanns en man och jag trodde att det var ett misstag att han hade sin armbage mot mitt kna, att han lutade sin kind mot min hand etc - men han flirtade. Nar jag blev varse om det skrattade jag sakert i flera timmar. Fran och till meda jag gick genom staden akte mina mungipor uppat.

Under den har resan har jag lart mig mycket om mig sjalv, kommit pa bra saker och bestamt mig for nya vagar. Jag var ledsen i lordagskvall, jag var ur humor i gar nar det osregnade och blaste sa att jag trodde balkongmoblerna skulle flyga i vag men dagen i dag har varit en toppendag och summa summarium ar att dagen och resan har varit "finnemang och superb". Nu ska jag till rummet och fixa lite med packningen, jag aker hem i morgon vid 10, en jattebra tid att aka pa.

Det blir manga bilder och mycket text pa min vanliga blogg sa smaningom. Dessutom vet jag vem jag skulle kunna alska darhemma. Minsann!

1 kommentar:

Projekt: Promenad 3 sa...

Härligt med nya insikter. Och du ser, ngn annan tyckte om det han såg. Hoppas flygresan hem blir angenäm. Kram!

/Alex